Emerge - noua colecție de la BOLON

Noua colecție Emerge de la Bolon ne scoate efectiv din rutina cotidiană prin culorile sale neutre, adaptabile ca natura însăși. Când ne-am bucurat cu adevărat ultima oară de noblețea unui gri sau bej? Acum e momentul!

Ca un alt semn al vremurilor actuale, Bolon apare cu o soluție nouă și inspirațională, invitându-ne să pornim de la realitatea virtuală pe drumul adevăratei creativități. Pregătiți-vă pentru o călătorie digitală în pădurile suedeze, antrenați-vă imaginația pentru interioare fabuloase și transpuneți toată această experiență în amenajările dumnea voastră!

Emerge este o colecție inspirată din natură, dar fără să imite culori și forme concrete ale acesteia, ci lăsându-ne imaginația să caute, să se lase fascinată și să opteze. Vom găsi nuanțe neutre de albastru, verde, gri, maro și bej care ne duc cu gândul către diverse materii elementare (lemn, ciment, sticlă, terazzo, hârtie și multe altele), în nuanțe calde sau reci, cu o textură care potențează realitatea prin jocurile de lumini și umbre. Astfel, acoperind suprafețe mari, pardoselile parcă prind viață și ne trimit într-o realitate în care firescul și imaginarul se întâlnesc pentru o nouă identitate.

EMERGE - BRING TO LIGHT

”La Bolon ne place să facem lucrurile puțin diferit, de aceea am privit în viitor când am lansat noua colecție Emerge.”


Dezvoltată pentru a fi compatibilă cu cele mai uzuale materiale folosite de arhitecți și designer în amenajările interioare, colecția Emerge este orice altceva decât „uzuală”, fiind gândită pentru zone ample, de trafic intens, cu o arhitectură aparte, din spații publice precum hoteluri, birouri, muzee etc.

Noua colecție Emerge de la Bolon a fost lansată pe piața mondială în ianuarie 2021, iar în acest scop a fost pregătită și o soluție de explorare virtuală, cu ochelari VR, a tuturor oportunităților estetice pe care le oferă – vă puteți face o idee navigând pe site-ul producătorului suedez BOLON.



BOLON este un brand de top în domeniul pardoselilor finite ce investește foarte mult în inovație tehnologică și design, realizând materiale fashion, căutate de arhitecți și designeri datorită aspectului unic pe care îl conferă fiecare colecție în parte. Succesul se datorează atât calității materialelor și texturilor, cât și colaborării cu designeri de top, de la Jean Nouvel și Missoni la Giulio Cappellini și Campana Brothers, care au lansat adevărate trenduri în domeniul pardoselilor creând paternuri originale.

La fel de importantă este versatilitatea acestor materiale unice: sunt disponibile în role, dale de 50 x 50 cm, module sau varianta Studio – elemente cu forme geometrice, care pot fi combinate în orice culori dorim.

Cu pardoselile Bolon pot fi oferite soluții unice, rezistente, silențioase pentru spații dintre cele mai diverse: office, săli de evenimente, Horeca, spații comerciale sau rezidențiale, educație etc. Dincolo de toate acestea, o pardoseală Bolon reprezintă o investiție pe termen lung.

Durabilitatea, ușurinta de curățare și păstrarea în timp a calităților, inclusiv din perspectiva aspectului, sunt avantaje practice și ecologice prin excelență.

Din perspectiva sănătății, vorbim de o pardoseală care a primit certificarea Asociației Norvegiene pentru Astm și Alergii: nu permite microorganismelor să prolifereze, nu reține mirosuri, nu se pătează, iar suportul său impermeabil din PVC nu permite scurgerile către stratul suport. Emisiile de VOC sunt extrem de reduse, asigurând o calitate excelentă a aerului de interior.

--------------

DACCA este reprezentantul în România al brandului BOLON, asigurând suport tuturor clienților pentru a implementa aceste produse în proiectele lor, alături de informații de natură tehnică, certificări, mostre și cataloage, precum și orice alte informații necesare.

La finalul anului trecut, DACCA a lansat și magazinul online BrandsFurniture.com, destinat arhitecților, designerilor, dezvoltatorilor, dar și clienților finali care au nevoie de variante premium pentru pardoseli, mobilier, decorațiuni, soluții acustice și de iluminare.

Comunicat de presă publicat în revista Pardoseli Magazin.

PARTENERI Dacca